SÅ FUNGERAR DET

  1. Du som kund ringer, mejlar eller skickar meddelande via sociala kanaler till den butik du önskar handla hos.
  2. Butiken hjälper dig med att hitta rätt varor.
  3. Du betalar ditt köp direkt till butiken via de digitala lösningar som butiken erbjuder. ( Swish, Klarna mm )
  4. Butiken gör en bokning av din leverans som levereras på vardagar inom 2 dagar
  5. Du ska legitimera dig när du tar emot din leverans.

Beställning och köp av varor kan göras alla dagar under butikernas öppettider.
Varor som beställs levereras inom 2 dagar av bud eller Taxi.

ALLMÄNT

Alla eventuella returer, byten och frågor kring produkter hanteras mellan kund och butik.

Vi kan hantera de flesta varor men behöver ändå din förståelse för att produkterna inte får vara allt för skrymmande.
Tjänsten gäller ej dagligvaror, livsmedel, mat och fika, apotek och systembolaget, varor som har ålderskrav samt skrymmande varor som inte får plats i en personbil.

Tjänsten är tillgänglig under ca 3 månader med start 8 februari.

FÖLJANDE BUTIKER ERBJUDER TJÄNSTEN HOS OSS I HANSA CITY

Cassels tel:0480-76 07 80
Clas Ohlson tel: 0480-46 99 50
Cervera tel:0480-49 01 00
Gina Tricot tel:0480-42 01 88
Hööks tel:0480-41 17 00
Jack & Jones tel:0480-200 69
KappAhl tel:0480-215 02
Kicks 010-188 54 40
MQ/Marqet tel:0480 295 21
Lekia tel:0480-100 27
Vero Moda tel:0480-260 10

 Detta är ett initiativ av Handelsstaden Kalmar och Kalmar Kommun.